2013/02/08

[quote] - About Psychopath and cheerleader



Pretty much everyone hates high school. It's a measure of your humanity, I suspect. If you enjoyed high school, you were probably a psychopath or a cheerleader. Or possibly both. Those things aren't mutually exclusive, you know. I've tried to block out the memory of my high school years, but no matter how hard you try to ignore it, it's always with you, like an unwanted hitchhiker. Or herpes. I assume.


Jenny Lawson - "Let's pretend this never happened" - Picador

Kommentare:

Kalliope hat gesagt…

Made my day! ;)

momo hat gesagt…

Bitteschön... Leider musste ich deinen Kommentar hier wieder aus dem Spam fischen.. Aber es freut mich sehr, dass dir das Zitat gefallen hat. Ich fand es nämlich auch einfach genial. Aber bei dem Buch lieg ich regelmässig vor lachen neben mir... Ich liebe es. Sehr anders, keine Fantasy, aber wirklich toll geschrieben. Eher so wie ein Gespräch mit einer tollen Person mit einem wirklich durchgeknalltem Leben...